wtorek, 7 września 2010

W Trójce też byliśmy!!!:)












Na zaproszenie Fundacji Podaj Dalej wzięliśmy udział w pikniku rodzinnym, który odbył się w stdninie w Trójce 04.09.2010:)


Ochoczo zabraliśmy się do zabawiania zebranej gawiedzi, niewiasty jak zwykle czarowały:p, wojowie dali pokaz sztuk walki:) Zwyczajowo polała się krew, zwyczajowo z twarzy Stupego i prawicy Lama. Dużym zaskoczeniem okazał się Wilczan, który nie został sprawcą obu krawych przypadków(tylko jednego!!!:D).

Następnie zawody, gry, zabawy i śmiech, śmiech,śmiech...


Pogoda dopisała, kiełbaski z ogniska smakowały:)


Mnie osobiście najbardziej utkwiło w pamięci kolorowe koło...Chyba nigdy nie dorosnę, nie ma szans!!!:)))))))))))


11 komentarzy:

Fiordiligi pisze...

ależ przeczad!! mam nadzieję, że będziecie kiedyś bliżej Krakowa na jakimś "wydarzeniu"... uściski dla całej ekipy (z której większości nie znam, ale co tam!) :)

majic pisze...

dzięki, dzięki, dzięki! mam nadzieję, że będziesz kiedyś w koniowie i będziemy mogli się spotkać.

Anonimowy pisze...

http://globikowa2010.blogspot.com/
Zapraszamy!

ananke pisze...

SŁAWA!!!!
na pewno skorzystamy z Zaproszenia!!!!!:)))))))))))))

Anonimowy pisze...

Nigdy nie zapomnę Trójki!
Przekonałam się i zobaczyłam jak to jest! :**
Było super!!! :DD
M.W. :)

arnika pisze...

moje kochane dziewczynki z fundacji pisały,że bardzo się podobaliśmy...były zachwycone !
dla tych dzieciaków warto żyć !

arnika pisze...

Fiordiligi !..skoczyłam do Ciebie na blogi...jestem pod niemałym wrażeniem ,zwłaszcza ten muzyczny mnie uwiódł ;D
a mój Żeber po prostu pochłonął tego bloga !!! ;D
odezwę się na prywatnym,pa

majic pisze...

zdaje się,że Żeber miał już okazję zapoznać się z umiejętnościami wokalnymi Fiordiligi

Fiordiligi pisze...

z moimi, pożal się Boże, umiejętnościami?:) a gdzie?

ja niestety troszkę zaniedbałam blogi oba, ale obiecuję się odkopać, jak ustabilizuje się wszystko, co chwilowo się chwieje :)

dzięki za dobre słowo!!

Jak będę w Koninie to oczywiście się odezwę :)

a to, co robicie, Kochani, popieram z całego serca i podziwiam!!

ściskam całą ekipę (znaną i nieznaną)

aga

inga pisze...

Aguś droga, z tym "pożal się Boże" to zdecydowanie przesadziłaś!Już nie bądź taka skromna :)
A gdzie? Na płytce, którą nam zgrałaś:)

Ekipa znana (i nieznana myślę też) odściskuje:)

a to pisałam ja - Sylwia, tutaj za Ingą ukryta ;)

Fiordiligi pisze...

aaa, racja racja - zapomniałam o płytce :)

na koncerty zapraszam (jak będziecie w pobliżu) albo jak my będziemy :)

dobrego dnia!