czwartek, 11 marca 2010

'' Trzy lwy w tarczy ! Dwa srają, a trzeci warczy ! ''


A oto moja nowa tarcza, leciutka i zgrabna jak listek opadający z drzewa wpomagany przez wiatr.

Doskonale pasuje do mojego finezyjnego, pełnego gracji stylu walki :D


Prawa autorskie


wykorzystywanie i rozpowszechnianie wilczych symboli jest zabronione ! chyba że wyrazi na to zgodę Stumpy - który je naryswoał, ja jako jedyny mający prawo noszenia go jako swojego znaku rozpoznawczego no i ktoś kto jest autorem pliku z obrazkiem wilka, który na wzór skopiowałem korzystając z pomocy wójka Google.

Jeżeli nie jesteś pewien czy patrzenie na wilki jest dozwolone, nie patrz !

jeżeli nie jesteś pewien czy oddychanie w pobliżu wilków jest dozwolone, nie odychaj !

jeżeli nie jesteś pewien czego kolwiek tyczącego się wilków na mojej tarczy skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, zmien dilera albo bierz połowe

Jeżeli nadal nie będziesz pewien swoich praw i obowiązków nie pytaj mnie o nie bo napewno nie znam odpowiedzi na Twoje głupie pytania


napisał bym jeszcze przestroge na temat kradzieży wartości intelektualnych ale o tym każdy powinien już wiedzieć :)


autor tego posta nie odpowiada za zaburzenia psychiczne wywołane przeczytaniem tekstu

9 komentarzy:

majic pisze...

rewelacja wilczan. już doczekać się nie mogę zrobienia na niej paru rys...tylko nie bardzo mam czym

Bartek Duży pisze...

Ładna

ale:

Napisałbyś coś o tej tarczy dla ludzi- jak jest zrobiona i z czego chociaż.

A tak ogólnie, to trochę mnie martwią te wilki. Zbyt współcześnie, za mało barbarzyńsko.

Wilczan pisze...

eee wilki to akurat do dzisiaj nic się nie zmieniły, występowały w każdej kulturze. Nie wiemy nic pewnego na temat malunków na tarczach poza czarnymi tarczami opisanymi przez Tacyta w Germanii. Ten sam autor wspominał też że Germanie bogato zdobili malunkami swoje tarcze więc wniosek z tego taki że dzisiaj możemy się torszke pobawić

Bartek Duży pisze...

Nie chodzi o to ŻE wilki ale JAK wilki. Ludzie też się specjalnie nie zmienili, ale sposób ich przedstawiania owszem. Poruwnując ludziki z dzisiejszych komiksów i np kotła z Gundestrup czy opony z Bayeux widać pewną różnicę. Te na Twojej tarczy stylistycznie niezbyt pasują do epoki żelaza.

Wilczan pisze...

no fakt może i wilki stylistycznie nie pasują ale nie znalazłem żadnych wzorów z tamtych czasów

Bartek Duży pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Bartek Duży pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Bartek Duży pisze...

Może ta strona pomoże w dobraniu odpowiedniej dla epoki stylistyki.

(tak, to moje są te usunięte komentarze, bo coś mi się pieprzy z linkiem.


http://www.odinsvolk.ca/O.V.A.%20-%20SACRED%20SYMBOLS2.htm

Dagmara Fafińska pisze...

Świetny wpis. Będę na pewno tu częściej.